|
|
|
|
|
|
Берездівський навчальний заклад засновано у 1864 році.
- 1924 рік – початкова школа;
- 1937 рік – середня школа;
- 2001 рік – Берездівський навчально-виховний комплекс ”дошкільний навчальний заклад, середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, агротехнічний ліцей”.
Берездівський навчально-виховний комплекс „дошкільний навчальний заклад, середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, агротехнічний ліцей” діє з 2001 року. Такий статус заклад отримав внаслідок реформування Берездівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та Берездівського дитячого садка-ясел. В 2006-2007 навчальному році в комплексі працює 3 групи дошкільного закладу, 5 класів в школі І ступеня, 7 класів в школі ІІ ступеня, 4 класи в агротехнічному ліцеї. На базі школи І ступеня працює група продовженого дня.
ВОНИ КЕРУВАЛИ ЦИМ ЗАКЛАДОМ:
1948 – Богач Олександр Олексійович;
1949 – Колісниченко;
1949 – 1953 – Дорош Юстин Павлович;
1953 – 1955 – Магоня Степан Міхеєвич;
1955 – 1958 – Дорош Юстин Павлович;
1958 – 1976 – Магоня Степан Міхеєвич;
1976 – 1981 – Савчук Степан Артемович;
1981 - 2005 - Яцюк Сергій Андронович.
З 1 вересня 2005 року школу очолює Максимчук О.Г. – директор 1959 року народження, освіта вища, вчитель російської мови та літератури, стаж педагогічної роботи 24 роки, спеціаліст вищої категорії, відмінник освіти України, лауреат районної педагогічної премії імені Глюзицького, старший вчитель.
|
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи – Гнесь Галина Вікторівна
Заступник директора з науково-методичної роботи – Мусіюк Світлана Володимирівна
Навчально-виховний комплекс сьогодні
Трудовий колектив – 63 працівники.
35 – члени педколективу, в т. ч. психолог;
Вища освіта – 29.
14– вища категорія;
7 – спеціаліст І категорії;
5 – спеціаліст ІІ категорії;
2 – спеціаліст;
1 – Заслужений вчитель України;
1 – вчитель-методист;
1 - старший вчитель;
3 – лауреати районної педагогічної премії
Д.З. Глюзицького
5 – відмінники освіти України.
25 – обслуговуючий персонал.
Мета закладу
Розвиток і формування соціально зрілої, високоінтелектуальної, духовно багатої, творчо ініціативної особистості, якій притаманні:
· широкий світогляд, володіння грунтовними знаннями з базових предметів і поглибленими з профільних дисциплін;
· висока культура, духовне багатство;
· самоорганізація, прагнення до самовдосконалення і творчості.
Завдання навчально-виховного комплексу
· створення умов для розвтику здібної обдарованої особистості;
· забезпечення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, економіку, техніку, людину і суспільство;
· розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреби і вміння самовдосконалення;
· надання учням можливості для реалізації індивідуальних творчих потреб для оволодіння практичними вміннями наукової діяльності, першого рівня професійної підготовки з економіки, агротехніки, отримання професії тракторист-машиніст категорії „А”;
· формування національної свідомості, принціипів людської моралі;
· проведення науково-дослідницької експериментальної пошукової роботи;
· розробка і впровадження нових методів і форм організації навчально-виховної роботи, нових технологій навчання;
· формування в учнів усвідомлення того, що здоров`я людини залежить від здоров`я природи й соціального оточення, що здоров`я – це основне щастя людини;
· формування в школярів потреби морального, психічного та фізичного самовдосконалення.
ДО ПОСЛУГ УЧНІВ
|